Πριν προχωρήσετε στις ερωτήσεις «Πώς» και «Τι», πρέπει οπωσδήποτε να ξεκινήσετε με την ερώτηση «Γιατί». Δεν μπορείτε να λύσετε τους στόχους σας χωρίς εντολή. Πρώτα απ 'όλα, πρέπει να γνωρίζετε τον λόγο για τη δουλειά που πρόκειται να κάνετε. Στη συνέχεια, μπορείτε να προχωρήσετε στην ερώτηση «Πώς» και «Τι».
Εάν συμπεριφέρεστε στους πελάτες σας με ειλικρίνεια και τους κάνετε να αισθάνονται καλά, θα αποκτήσετε πιστούς πελάτες που θα σας επιλέξουν ξανά την επόμενη φορά.
Επικεντρωθείτε στην παροχή καλών υπηρεσιών. Δεν μπορείς να πετύχεις με απλή επαγρύπνηση.
Θα πρέπει να δημιουργήσετε μια ομάδα που μπορεί να κατανοήσει την απάντηση που δίνει η επιχείρησή σας στο ερώτημα Γιατί και θα συνεχίσει να βελτιώνεται.
Ο πιο σημαντικός παράγοντας που θα καθορίσει την απόδοση της ομάδας σας και την ποιότητα της εργασίας που θα προκύψει είναι να συνεργαστείτε με ανθρώπους που πιστεύουν στον σκοπό της εταιρείας.
Η συνεργασία με ανθρώπους που βλέπουν τους εαυτούς τους ως μέρος αυτής της εταιρείας και είναι περήφανοι που είναι στην ομάδα που θα επιτύχει έναν σπουδαίο σκοπό δίνει στην εταιρεία σας μια βουτιά.
Είναι πολύ σημαντικό να είσαι ονειροπόλος για να φτάσεις την εταιρεία σου στην κορυφή. Όλα τα όνειρά σας πρέπει να είναι μέρος ενός σχεδίου.
Το πού θα καταλήξει η επιχείρηση εξαρτάται αποκλειστικά από πελάτες που έρχονται πρώτοι. Εάν σε αυτούς τους πελάτες αρέσει το προϊόν ή η υπηρεσία σας, τα υπόλοιπα είναι εύκολα.
Εάν μπορείτε να ευχαριστήσετε αυτούς τους ανθρώπους, θα σας διαφημίσουν από στόμα σε στόμα.
Οι απλοί ηγέτες χαίρονται και καυχιούνται όταν η εταιρεία πετυχαίνει τους λίγους μηνιαίους στόχους της. Οι οραματιστές ηγέτες γνωρίζουν ότι αυτή η επιτυχία δεν είναι ασήμαντη, αλλά δεν μπορούν να είναι απόλυτα ευχαριστημένοι μέχρι να δουν ότι η εταιρεία πέτυχε τον κύριο στόχο της.
Μερικές φορές οι ομάδες και οι ηγέτες των εταιρειών μπορούν να αλλάξουν. Η εργασία σε αρμονία με το σκοπό της εταιρείας θα σας οδηγήσει στην επιτυχία.
Οι τομείς όπου χάνεται ο περισσότερος χρόνος στις νεοσύστατες εταιρείες είναι τα μέρη σχεδιασμού λογότυπου και ιστοσελίδων. Μην σας πιάνει εμμονή στην αρχή του δρόμου. Όταν έρθει η ώρα, θα έχετε ένα λογότυπο που συμβολίζει τον σκοπό της εταιρείας σας.
Αναλύστε σε πόσες ηλικιακές ομάδες και σε πόσα επίπεδα εισοδήματος απευθύνεται η εταιρεία σας. Μετά από αυτό, προσεγγίζετε άτομα που μπορούν να γίνουν πελάτες σας με ακριβείς προσφορές.
Πάρτε ως παράδειγμα ανθρώπους που έχουν αποδείξει τον εαυτό τους στην ηγεσία. Η επιτυχία σε καμία περίπτωση δεν γίνεται τυχαία. Ενεργήστε γνωρίζοντας τι κάνετε.
Οι μεγάλες εταιρείες αγαπιούνται τόσο πολύ από τους πελάτες τους. Αυτό ονομάζεται προστιθέμενη αξία.
Κατά την πρόσληψη, θα πρέπει να βρείτε άτομα που έχουν ήδη κίνητρα για εργασία.
Τα χρήματα, που στην αρχή φαίνονται σαν μια μεγάλη πηγή κινήτρων, χάνουν την επίδρασή τους μετά από λίγο. Τα χρήματα είναι φυσικά πολύ σημαντικά, δεν έχει κανένα νόημα αν δεν μπορούμε να βγάλουμε χρήματα από αυτή την επιχείρηση, αλλά όσο μεγάλο και αν είναι το χρηματικό ποσό, δεν κινητοποιεί τον σκοπό.
Κάντε το περιβάλλον στην εταιρεία έτσι ώστε οι εργαζόμενοι να μπορούν να μιλούν περήφανα για τον χώρο εργασίας τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου