Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ο τομέας του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί διαδικτυακές ψηφιακές τεχνολογίες όπως επιτραπέζιους υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και άλλα ψηφιακά μέσα και πλατφόρμες για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών
Η ανάπτυξή του κατά τη δεκαετία του 1990 και του 2000, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία για το μάρκετινγκ.
Καθώς οι ψηφιακές πλατφόρμες ενσωματώθηκαν όλο και περισσότερο στα σχέδια μάρκετινγκ και στην καθημερινή ζωή, και καθώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ψηφιακές συσκευές αντί να επισκέπτονται φυσικά καταστήματα, οι καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ έχουν γίνει διαδεδομένες, χρησιμοποιώντας συνδυασμούς βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM),
μάρκετινγκ περιεχομένου, μάρκετινγκ επιρροής, αυτοματοποίηση περιεχομένου, μάρκετινγκ καμπανιών, μάρκετινγκ δεδομένων, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, βελτιστοποίηση κοινωνικών μέσων, άμεσο μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαφήμιση προβολής, ηλεκτρονικά βιβλία και οπτικοί δίσκοι και παιχνίδια έχουν γίνει κοινά.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ επεκτείνεται σε κανάλια εκτός Διαδικτύου που παρέχουν ψηφιακά μέσα, όπως τηλεόραση, κινητά τηλέφωνα ( SMS και MMS ), επιστροφή κλήσης, και ήχους κλήσης σε αναμονή. Η επέκταση σε μη-Internet κανάλια διαφοροποιεί το ψηφιακό μάρκετινγκ από το online marketing.
Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, που περιλαμβάνουν άμεση, μονόδρομη αποστολή μηνυμάτων στους καταναλωτές (μέσω έντυπης, τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής διαφήμισης), οι μη γραμμικές ψηφιακές στρατηγικές μάρκετινγκ επικεντρώνονται στην προσέγγιση δυνητικών πελατών σε πολλά διαδικτυακά κανάλια.
Σε συνδυασμό με την υψηλότερη γνώση των καταναλωτών και τη ζήτηση για πιο εξελιγμένες καταναλωτικές προσφορές, αυτή η αλλαγή ανάγκασε πολλές επιχειρήσεις να επανεξετάσουν τη στρατηγική προσέγγισής τους και να υιοθετήσουν ή να ενσωματώσουν παντοκαναλικές, μη γραμμικές τεχνικές μάρκετινγκ για να διατηρήσουν επαρκή έκθεση, εμπλοκή, και προσέγγιση.
Οι μη γραμμικές στρατηγικές μάρκετινγκ περιλαμβάνουν προσπάθειες προσαρμογής της διαφήμισης σε διαφορετικές πλατφόρμες, και προσαρμογής της διαφήμισης σε διαφορετικούς μεμονωμένους αγοραστές και όχι σε ένα μεγάλο συνεκτικό κοινό.
Πηγή:el.wikipedia.org/9 αποσπάσματα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου