Κυριακή 19 Μαΐου 2024

Το ψηφιακό μάρκετινγκ

 (Από Βικιπαίδεια) αποσπάσματα...
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ο τομέας του μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί διαδικτυακές ψηφιακές τεχνολογίες όπως επιτραπέζιους υπολογιστές, κινητά τηλέφωνα και άλλα ψηφιακά μέσα και πλατφόρμες για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

 Η ανάπτυξή του κατά τη δεκαετία του 1990 και του 2000, άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι μάρκες και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την τεχνολογία για το μάρκετινγκ.

 Καθώς οι ψηφιακές πλατφόρμες ενσωματώθηκαν όλο και περισσότερο στα σχέδια μάρκετινγκ και στην καθημερινή ζωή,  και καθώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο ψηφιακές συσκευές αντί να επισκέπτονται φυσικά καταστήματα...

 οι καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινγκ έχουν γίνει διαδεδομένες, χρησιμοποιώντας συνδυασμούς βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM), μάρκετινγκ περιεχομένου, μάρκετινγκ επιρροής, αυτοματοποίηση περιεχομένου, μάρκετινγκ καμπανιών, μάρκετινγκ δεδομένων, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου, μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, βελτιστοποίηση κοινωνικών μέσων, άμεσο μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαφήμιση προβολής, ηλεκτρονικά βιβλία και οπτικοί δίσκοι και παιχνίδια έχουν γίνει κοινά. 

Νέα μη γραμμική προσέγγιση μάρκετινγκ
Το μη γραμμικό μάρκετινγκ, ένας τύπος διαδραστικού μάρκετινγκ, είναι μια μακροπρόθεσμη προσέγγιση μάρκετινγκ που βασίζεται σε επιχειρήσεις που συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τις διαδικτυακές δραστηριότητες ενός χρήστη του Διαδικτύου και προσπαθούν να είναι ορατές σε πολλούς τομείς.

Οι μη γραμμικές στρατηγικές μάρκετινγκ περιλαμβάνουν προσπάθειες προσαρμογής της διαφήμισης σε διαφορετικές πλατφόρμες,και προσαρμογής της διαφήμισης σε διαφορετικούς μεμονωμένους αγοραστές και όχι σε ένα μεγάλο συνεκτικό κοινό. 

Πληρωμένη αναζήτηση 
Ορισμένες μελέτες δείχνουν ότι οι απαντήσεις των καταναλωτών στις παραδοσιακές προσεγγίσεις μάρκετινγκ γίνονται λιγότερο προβλέψιμες για τις επιχειρήσεις.

Σύμφωνα με μια μελέτη του 2018, σχεδόν το 90% των διαδικτυακών καταναλωτών στις Ηνωμένες Πολιτείες ερεύνησαν προϊόντα και μάρκες στο διαδίκτυο πριν επισκεφθούν το κατάστημα ή πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Ο Global Web Index εκτιμά ότι το 2018, λίγο περισσότερο από το 50% των καταναλωτών ερεύνησαν προϊόντα στα κοινωνικά μέσα.

 Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιούν τους καταναλωτές για να διαφημίσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, μειώνοντας το κόστος για την εταιρεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου